В Черкасах визначили перевізників на 6 маршрутів, іншим відмовлено з різних причин

Новини Черкаси

Відповідно до нещодавнього рішення виконкому 3 перевізники обслуговуватимуть 6 маршрутів. Так зокрема, ПП «Медіт-Сервіс» обслуговуватиме черкасців на маршрутах номер – 25, 20; ПП «Еліт-Транс» – 7, 22, ПрАТ «Черкасиавторанс» – 26, 27 маршрутах. Відповідну інформацію повідомила заступниця міського голови Людмила Бордунос.

Питання по 21 маршруту ми відправили на комісію. Вважаємо, що з ПрАТ «Черкасиавтотранс» можна укласти договір не на 1 рік, а на 5. – зазначила чиновниця.

Також з її слів 12 проектів рішень стосувалися недопущення до участі в конкурсі підприємств. Підтримала лише два рішення по ПрАТ «Черкаське АТП 17127» та одне по ФОП Форостяну Л.І. Решта рішень по ДП «Чарз-авто», ТОВ «Авто-ТЮЛ», ФОП Бакашева Б.А. були знову ж із зауваженнями, тому утрималася.

Олена Куниця вже пішла до суду з позовом на рішення комісії. Прогнозую, що можуть бути проблеми під час підписання договорів із переможцями – можливе призупинення рішень. У такому разі – підписуватимемо тимчасові договори.

А ось представник Асоціації громадських ініціатив “Місто на “Че” Сергій Костенко написав наступне за підсумком засідання Виконкому 29 січня:

Власне про конкурс на перевезення

Питання маршруток в Черкасах останні роки стоїть надзвичайно гостро. Йдуть постійні суперечки про якість перевезень (яка на нулі на всіх маршрутах), про ціну (яка постійно не влаштовує перевізників), про пільговиків (за яких перевізникам ніхто не платить).

Цього року нам обіцяли чесний і прозорий конкурс. Прозо він відбувся. Чесно? Ну можна сказати і так. Але питання в іншому. Наскільки були законнними висновки? А тут, в більшості позицій, є зауваження юристів.

Звісно можна говорити, що ніякі юридичні штучки не пройдуть.. Але чи справді пройдуть? Наявні зауваження дають можливість перевізникам оспорювати результати конкурсу в суді і… вони матимуть всі шанси виграти судові суперечки.. А в результаті втратить від цього місто. І містяни. Адже всі витрати за позовами ляжуть на міську раду, тобто на наші з вами гаманці.

Чому так сталося? Тут багато чинників. Одним із найвагоміших є те, що в нас немає ніяких умова для того, щоб прийшли нові перевізники. Є багато розмов про транспортну реформу, яку вже провалила міська влада, але ніяких кроків по її впровадженню немає. Це сумно. Адже це призводить до того, що в конкурсах беруть участь одні і ті ж перевізники, одні і ті ж автобуси…

Скоро в більшості перевізників закінчуються тимчасові угоди. Чи захочуть вони укладати такі угоди кожні три місяці? Невідомо. А це означає, що ми знову можемо опинитися в умовах, що доведеться ходити пішки.

Ну а те, про що говорили сьогодні на виконкомі взагалі не лізло ні в які ворота. Якщо в двох словах – повернути вартість проїзду до 4 гривень і розірвати угоди з перевізниками аже ніяк не вселяє оптимізму в адекватність влади. Адже ніхто не усвідомлює наслідків того, чим все це завершиться та не пропонує ніяких альтернатив містянам, у випадку, якщо перевізники після цього не вийдуть на маршрути.

Також він додав фото службової записки адресованої міському голові Бондаренку з питань конкурсу.

Розповісти друзям
  • 11
    Поширили:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.