У Черкасах виготовили автобус стандарту Євро-5

Новини Черкаси

На ПАТ “Черкаський автобус” презентували машину Ataman А092Н6 екологічного стандарту Євро-5.

v-cherkassakh-vypustili-avtobus-standarta-evro-5_8

Випуск міського автобуса Ataman А092Н6 з двигуном екологічного стандарту Євро-5 підприємство розпочне у 2016 році. Ця машина отримала також низку інших змін, зокрема рестайлінгову зовнішність. Передня склопластикова маска кузова вирішена в дусі туристичної моделі А096. Її характерна риса – модерна оптика, фари головного світла турецької марки Farba, а також протитуманні фари з функцією денного світла – від іменитого виробника з Німеччини Hella. Передня панель зроблена відкидною для полегшення доступу до технічних рідин і механізму склоочисників.

v-cherkassakh-vypustili-avtobus-standarta-evro-5_5

Лобове скло – вклеєне. Збільшена площа бокових вікон. Виробник встановив двоє двостулкових дверей – для поліпшення антикорозійної стійкості вони виконані повністю зі скла. Модернізовано і водійські двері – вони стала вищими, мають внутрішню оббивку з АБС пластику.

v-cherkassakh-vypustili-avtobus-standarta-evro-5_6

Пасажирський салон має два варіанти планування – з одного або з двома накопичувальними майданчиками. В результаті кількість місць для сидіння варіюється від 14 до 21, а загальна пасажиромісткість досягає 52 осіб. Усередині з’явилися нові по дизайну крісла, з вініловою оббивкою. Важливо, що автобус відповідає правилам ЄЕК ООН №107 з перевезення людей з обмеженими можливостями.

Зокрема, салон в кормовій частині – низькопідлоговий і має відкидний пандус для заїзду інвалідного візка. У салоні також встановлені чотири крісла для людей пріоритетною категорії – з ширшими подушками і відкидними підлокітниками.

v-cherkassakh-vypustili-avtobus-standarta-evro-5_3

Крім того, до стандартної комплектації входить кондиціонер для водія – марки Isuzu, на 4,7 кВт, а за доплату можливий і кондиціонер для пасажирського салону – марки Thermo King, потужністю вже 25 кВт.

“Серце” А092Н6 – 4-циліндровий турбодизель Isuzu 4НK1-E5NC стандарту Євро 5. Він має робочий об’єм 5,19 л і розвиває 154 к.с., максимальний обертовий момент – 419 Нм. Контрольна витрата палива при 60 км / год – 14,5 л на 100 км. Коробка передач – механічна, 6-ступінчаста, хоча за доплату в 5 тис. доларів можлива установка і “автомата”.

Відзначимо, що Ataman Євро 5 вже в базі оснащений системою курсової стійкості EVSC, яка стане обов’язковою для нових автобусів в Україні з 2017 року. Машина також укомплектована системою бортової діагностики OBD, а також антипробуксовочною системою ASR. Вартість представленого на заводі автобуса А092Н6 – 65 тис. доларів.

Розповісти друзям

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.