Страйк перевізників: в Черкасах жодної маршрутки, забиті тролейбуси та триває збір підписів під петицією

Новини Черкаси

Бомба повільної дії – вибухнула! Черкаські перевізники зняли з рейсів всі автобуси у зв’язку з відмовою міської влади міста Черкаси підняти вартість квитка на проїзд та у відсутності законних підстав для здійснення перевезення черкащан. В цей час мешканці міста зареєстрували петицію з вимогою «вигнати перевізників з міста», а тролейбуси комунального підприємства не можуть впоратися з великою кількістю пасажарів. Одним словом одні незручності.

Нагадаємо, що перевізники почали «тиск» на міську владу, через небажання підняти вартість проїзду в маршрутці ще взимку минулого року. Приблизно пів дня більшість маршрутів не обслуговувалося. В результаті баталій, які відбувалися у стінах міської ради, перевізники таки продовжили працювати, але вже не з тією кількістю автобусів на рейсі, що збільшило інтервал руху до 10-15 хв.

Як коментують страйк черкаські перевізники.

Володимир Солом’яний, деректор ПАТ «Черкасиавтотранс»:

«За 4 гривні ми не можемо працювати. При такому тарифі ми працюємо у збиток. Немає за що купувати дизпаливо, продаємо щомісяця новий автобус, щоб виплатити людям зарплату. Дніпро купує, Харьків, Ужгород. Скільки це триватиме? Вже немає чого продавати! Знайдіть хто працює за 4 гривні в Україні. Навіть у Черкаській області працюють всі по 5-7 грн», – пояснює директор підприємства.

І справді. Під час минулого конфлікту між виконавчим комітетом Черкаської міської ради та перевізниками, представники влади наголошували на тому, що вони вже знайшли тих підприємців, які готові працювати за 4 грн. Виникає логічне питання, чому вони досі не возять Черкащан? Можливо таких благодійників просто немає? Підтвердження інформації можна переглянути на сайті https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2411842-u-cerkasah-stali-marsrutki-vlasniki-visunuli-palivnij-ultimatum.html

Адвокат черкаських перевізників Валерій Макеєв каже, що причиною відмови виходу на роботу є відсутністю законних підстав для перевезення.

«На сьогоднішній день легальних маршрутів у Черкасах тільки 2. На таке місто в якому має бути більше 30 маршрутів. Така ситуація в нашому місті триває вже майже рік, але міська рада не проводить конкурси щодо перевезень у місті. Та працювати без договорів, перевозити пасажирів без договорів – незаконно.», – повідомив правозахисник телеканалу UA: Черкаси.

Що робить влада міста Черкаси.

Вже по традиції, міська рада за допомогою соціальних мереж повідомляє містянам про грубий шантаж з боку перевізника. Вони вперто наголошують, що вартість проїзду не піднімуть поки перевізники не виконають умови поставлені активістами: сервіс обслуговування, оновлені маршрутки та ін. Проте, вирішити транспортний колапс вони так і не можуть, окрім пропозицій позбутися перевізників та закупити нові тролейбуси. Відзначимо, що інформація про терміни реалізації їхньої ідеї не повідомляється.

Заступник міського голови Юрій Ботнар (член партії «Свобода»), нещодавно заявив про вимогу перевізникам возити школярів та пенсіонерів, в окремий проміжок часу безкоштовно. Але, як буде розраховуватися місто з підприємцями – загадка.

А ось міський голова Черкас Анатолій Бондаренко покатався в переповненому тролейбусі, де літні люди відповідаючи на запитання міського голови, заявили про небажання бачити нові ціни на проїзд у громадському транспорті.

Відзначимо, що на маршрути випустили додаткові тролейбуси, але їх не вистачає.

Реакція містян.

Звісно, що відсутність маршруток на черкаських вулицях викликало обурення у жителів міста. Тому на сайті електронних петицій Черкаської міської ради з’явилася петиція щодо відмови від приватних перевізників в місті. Ми переконані, що необхідна кількість голосів назбирається, але чи враховані в цій петиції інтереси районів та вулиць у яких не їздять тролейбуси, де навіть немає тролейбусних ліній? Про це точно вони не думали….

Як альтернативу, черкащани пропонують створити комунальне підприємство із власним транспортом. Також, небайдужі містяни підвозять людей, які стоять на зупинках.

Розповісти друзям
  • 5
    Поширили:

9 коментарів до “Страйк перевізників: в Черкасах жодної маршрутки, забиті тролейбуси та триває збір підписів під петицією

  1. 0

    1

    Не буду говорить за другх перевізникі а можу сказати за маршрут 33.Раніш обслуговував Кондаков все було добре,а як став другий перевізник то це начався жаж.1.Автобуси старі щоїдеш і кажерься на тебе потолок відвалиться,заходиш в автобус нада брать з собою тряпку щоб витерти сидіння.Заплатить за проїзд винюхати дизель що воняє в салоні правда можуть раз чи два піся скарги подать новіший автобус.Графіка не додержуються.Звониш диспетчиру говорить що водій заспав або виїхав ну на Гайдара не заїхав.Відповідь одна ну що робить водіїв невистачає.Правда є й хороші водії.Я щитаю для того щоб повишати платню треба повишать уровень обслуги.

  2. 4

    1

    “збільшило інтервал руху до 10-15 хв” — правда? А 40 хв чекати 30 маршрут.?? і це вже несе постійний характер! То за який сервіс ми маємо платити?

  3. 3

    8

    Відмова від приватних перевізників- це з розряду заборонених нині:” -земля – крестьянам, фабрики – робочим!” Слід нагадати, що відсутність на вулицях маршруток забирає у нас право вибору: чи ходити пішки чи їхати, заплативши за проїзд. Погодьтеся, що ціни на продукти харчування підвищуються без петицій та нашої згоди, також не погоджують з нами ціни міжміські перевізники, або таксисти. Сказати, що вони менш важливі, ніж міські перевезення теж ніхто не наважиться. То чому така несправедливість? Думаю, що до моменту, коли перевізників будуть поважати за надані послуги і більшість мешканців, а головне міська влада, яка не користується громадським транспортом слід надати перевізникам право вільно встановлювати тарифи. Попит буде диктувати пропозицію, будуть тролейбуси та можливість ходити пішки. Ціни в цьому випадку не обіцяють бути захмарними.

  4. 6

    2

    я не згідна за підняття ціни на проїзд .майте совість за що платити за хамство з боку водія та кондуктора

  5. 0

    0

    За що платить в маршрутке 8 чекаешь хвилин 30-40 колен день Денис маршрут34 соломений проковтнув

  6. 0

    0

    Кондуктора хамло поводять себе як “королева маршрутки”. Водії під час руху можуть балакати по мобільному або лускати насіння. В маршрутці (наприклад №27) постійно дихаєш пальним. Щоб піднімати ціну за проїзд треба надати якісні послуги перевезення.

  7. 0

    0

    Пора переходити на нормальний транспорт. Треба розвивати електротранспорт. Тролейбуси повинні бути в необхідній для міста кількості, з адекватними інтервалами руху, з роботою з ранку і до 24.00, а не 18.00. Требі прокласти нові маршрути, щоб охопити все місто. А де не можна прокласти нову лінію, пустити автобуси. Нормальні міські автобуси, а не ці жовті коробки, з яких душу витрусить, поки доїдеш. Або навіть елетробуси. А “маршрутки” необхідно знищити, як клас! Взагалі, що таке маршрутка? Це маршрутне таксі. А яке таксі оці Богдани, Еталони і ПАЗики? Це звичайні міські рейси, по яким вони їздять, зі звичайними зупинками, а не як в таксі, де можна сісти і вийти, там де треба пасажиру. А якщо “маршрутки” це звичайні автобуси, то чого вони такі паскудні і не зручні? В старих міских ЛАЗах, ЛІАЗах, тим більше в Ікарусах було зручніше їхати стоячи, ніж в сучасних трунах на колесах сидячи. Куди діти парк Богданів? На районне обслуговування. Взяти Чорнобай – там взагалі нічого не їздить по селам, в райцентрі вже і вокзал проср.ли. Колись з того вокзалу можна було доїхати в любе село району, а як зараз кудись дістатися? І в Черкаси автобуси їздили через кожні пів години. І в Київ були рейси. Де воно все це зараз? Згинуло в боротьбі за “покращення”? Пропало під натиском 178 реформ?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.