загрузка...

Ремонт вулиць Канівської та Університетська без тендеру проведено згідно із законодавством

Новини Черкаси

Днями в місцевих виданнях було широко розтиражоване звинувачення від міського голови в непрозорості робіт по ремонту доріг у місті та причетності до цього секретаря та депутата міської ради.

ПП “Черкаси-Інтерстрой” зареєстроване за адресою м. Черкаси, вул. Корольова, 11. Таку ж адресу має ПП ДП “Електромонтаж – 424”, засновником якої є депутат Черкаської міської ради Володимир Халай – друг і товариш Олександра Радуцького.

Цікавим є те, що в КВЕДах фірми “Черкаси-Інтерстрой” немає виконання дорожніх робіт і ця фірма, очевидно, не має ні досвіду виконання подібних робіт, ні техніки, ні фахівців. Єдина особливість – це адреса реєстрації, яка співпадає з адресою, де розташована фірма депутата Халая. Таку інформацію подає видання Вікка  передруковуючи публікацію міського голови Черкас з мережі Facebook

Так в коментарях виданню Вікка читаємо наступне:

За словами Одарича, Радуцький за останні кілька тижнів вчинив низку правопорушень, які вимірюються десятками мільйонів гривень.

“Він безпосередньо втручається в роботу казначейства, лобіює інтереси окремих фірм, причому таких, які дивним чином зареєстровані за адресою одного з депутатів міської ради Володимира Халая”, – зазначив мер.

Одарич розповів, що фірми цього депутата “в обхід тендерних процедур отримали мільйонні замовлення з міського бюджету на виконання тих робіт, які вони ніколи не виконували і які навіть не передбачені їхнім видом діяльності, зокрема дорожні роботи”.

“Це капітальні ремонти вулиць Канівської, Університетської. Наразі роботи взагалі не виконані, але за клопотанням пана Радуцького сотні тисяч гривень авансово перераховані цим фірмам”, – повідомив міський голова.

На що було отримано реакцію пана Халая:

“Ну що ж. Вважаю, що гріх не перейнятися проблемою доріг міста, особливо після того, як сам міський голова так напористо старався впродовж останніх днів привернути мою увагу до капітального ремонту доріг по вулиці Канівська та Університетська. Отож, я, як і інші депутати, виїздив сьогодні на дані об “єкти. Цікаво, що “інші депутати”, зокрема це представники ПВД, були зібрані міським головою для показавості, начебто, бездіяльності підрядника. Накручені були рвать і митать, але … але … Роботи робляться оперативно.

До підрядника ПП “Черкаси-Інтерстрой”, з яким мер мене уже встиг без мене одружити, в мене, як депутата, питань не виникло. Отож, будемо надіятись, що скоро в нас будуть свіженькі дороги, котрі не бачили ремонту вже, мабуть, всю мою молодість “, – пише депутат міськради.
 Найцікавіше в цій “корупційній” історії та “викриттю схем” від міського голови стало те що, керівник профільного департаменту міської ради пан Наумчук спростував необхідність проведення тендерних процедур на зазначені роботи:

   Підрядники мають сучасну техніку і працівників у достатній кількості. Тож вони можуть одночасно здійснювати ремонт на двох дорогах. Це – дасть змогу швидше закінчити усі  роботи. А це – досить важливо. Оскільки чимало часу було втрачено через відсутність бюджетного фінансування та проблеми з проведення платежів Держказначейством. Адже жодна організація не бажала братись за ремонт доріг без авансу. «Черкасиінтербуд» – єдині, хто пішов нам назустріч, і, не очікуючи доки надійдуть кошти з бюджету,  приступили до роботи, – наголосив Андрій  Наумчук.

 За його словами, тендери на ремонт вул. Університетської та Канівської не здійснювались, оскільки суми угод були меншими, ніж потрібно для оголошення торгів. До того ж це, знову ж таки істотно затягнуло процес з асфальтуванням доріг. Загальна сума  капітального ремонту вул. Канівської та Університетської складає близько 1,6 мільйонів гривень. Це – кошти обласної субвенції. Про це повідомляє публікація сайту ЧМР(У Черкасах закінчують ремонтувати вул. Університетську та Канівську (ФОТО))

Виконавці ж робіт дають гарантію на дороги 12 років:

У суху погоду за технологією дозволяється класти асфальт до десяти градусів морозу. Адже температура асфальту  складає 150 градусів. Сьогодні  температура повітря – близько нуля градусів за Цельсієм. Тому немає ніяких перешкод для асфальтування. Аби не було видно швів  потрібно всі роботи – на двох смугах дороги  – провести у максимально короткий термін. Тому ми поспішаємо всі роботи завершити сьогодні  до кінця дня, – повідомив заступник директора ТОВ «Білдінг-сіті» Олег Діденко.

А також додав, що на свою роботу вони дають 12-річну гарантію, наголосивши, що вже давно займаються асфальтуванням доріг, переважно загальнодержавного рівня. Серед останніх їх робіт – виконання замовлення будівництва об’їзної дороги у Дніпропетровській області. Тоді як у Черкасах працюють вперше.

 

Розповісти друзям

загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.