загрузка...

На Золотоніщині відкрито оновлену лінію маслоцеху

Новини Черкаської області

Золотоніський маслоробний комбінат широко відомий не тільки на Черкащині. Молочна продукція під торговими марками «Златокрай», «Пирятин», «Славія» користується популярністю не лише в Україні, але й далеко за її межами. Твердий сир задовольняє найвимогливіші смаки наших сусідів, а суха сироватка та молоко експортуються по всьому світу: в Африку, Пакистан, Індонезію, Японію, Китай, Голландію, Німеччину.

Підприємство пройшло міжнародний сертифікований аудит за системою безпечності управління харчових продуктів, згідно з вимогами FSSC 22000. Це дає можливість працювати з будь-якими торговими марками і мережами світу, навіть із найбрендовішими і є візитною карткою та сприяє іміджу маслокомбінату.

 – Раніше компанії присилали і наймали різноманітні фірми, щоб нас інспектували перед тим, як закупити певну партію продукцію. Зараз із таким сертифікатом такої потреби немає, – каже Владислав Кулініч.

Щодо технологій і процесів виробництва, ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» постійно у пошуку вдосконалення.

 Нещодавно на підприємстві відбулося відкриття оновленого маслоцеху. Серед гостей були керівники району Олександр Лісовий та Валерій Саранча. Вітаючи голову правління, Владислава Кулініча, з цієї довгоочікуваною подією, вони йому вручили  невеличкий сувенір у вигляді  карти Золотоніського району.

Сільськогосподарські товаровиробники Золотоніщини вже упродовж багатьох років співпрацюють і підтримують партнерські взаємини з маслокомбінатом. Серед таких – товариства «Прогрес», «Перемога», «Іскра», «Перемога», «Плешкані», «Красногірське» та інші, а ще чималий обсяг сировини заготовляють від приватних селянських господарств.

Для того аби завантажити підприємство працюють із постачальниками сировини п’яти областей України: Черкаської, Кіровоградської, Полтавської, Київської і Вінницької. Потужність підприємства 500 тонн переробки за добу. Є конкуренція за сировину і вона досить жорстка.

Щодо стимулів для працівників підприємства, то за словами Владислава Кулініча – це заробітна плата і комфортні умови праці. З 1 жовтня в черговий раз піднялась заробітна плата. У цілому вона зросла на 30% в порівнянні з минулим роком.

–  Наше підприємство, разом із усіма підприємствами «Альянсу» рухається вперед,  –  розповів Владислав Кулініч, –  ми відкриваємо нове виробництво, впроваджуємо нові технології, досягаємо нового рівня безпеки якості у відповідності вимог світових стандартів. Це все має направленість і послідовність. За останні 5 років у підприємство інвестовано власниками 100 мільйонів гривень. Якщо брати ще раніше, то тільки в один сирцех було інвестовано 30 мільйонів. Всі інвестиції виправдали себе, адже нині підприємство є експортером, працює у найпотужнішому і передовому холдингу «Молочний Альянс», який успішно розвивається. У реконструкцію маслоцеху інвестовано 6 мільйонів гривень. Все робили своїми силами без залучення додаткових фахівців. Спеціалісти підприємства показали досить високий клас монтажу, – наголосив Владислав Кулініч

Золотоніський маслоробний комбінат перебуває в безперервному пошуку нових прогресивних рішень, впроваджуючи інноваційні технології, дбає про якість продукції. Приємно, що до успішного розвитку потужного підприємства на Золотоніщині причетні жителі та сільгоспвиробники району.

Розповісти друзям

загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.