Черкаси під тиском перевізників – частина маршруток не вийшла на лінію

Новини Черкаси

Так як ЧАРЗ-Авто в особі директора шантажував міську владу страйком то цілком логічно припустити що через невиконання умов, передбачених у договорі на перевезення, логічним кроком влади має бути проведення конкурсу на обслуговування маршруту іншим учасником ринку перевезень.Фото: Черкасская область, А78 - Богдан А09202 - Фотобус

Ранок почався з скарг жителів міста в соціальній мережі   щодо фактичної відсутності автобусів від одного з черкаських перевізників на їх зупинках 20-й, 25-й і 31-й маршрут не вийшли на лінію.

Слід зазначити, що такі дії перевізника можуть стати формальною причиною для  розриву договору на обслуговування маршруту цим перевізником та проведення конкурсу на обслуговування маршруту.Фото: Черкасская область, А120 - Богдан А091 - Фотобус

Розповісти друзям

9 коментарів до “Черкаси під тиском перевізників – частина маршруток не вийшла на лінію

  1. 0

    0

    із за цих муд*ків, я запізнився на роботу, задовбали зі своїм підвищенням проїзду

  2. 0

    0

    Якщо вони піднімуть проїзд, Як патріот України – не буду платить бандюгам, ходитиму пішки 20 хв, і для здоровя користь!!!

  3. 0

    0

    Им что 3 грн что 4 грн всё равно ездят на лысой резине и на убитых Богданах с воющими мостами

  4. 0

    0

    пешком конечно круто но мне 10км до работы, а тралик будет час мудохаться.

    конченые…

  5. 0

    1

    Ребята, если хлеб подорожал,потому что подорожала мука – надо распять директора хлебзавода и тестомесов или перейти на лепёшки? Конкурс, говоришь? Проведут. И победителя назначат – СВОЕГО. И через пару месяцев ЕМУ разрешат поднять стоимость проезда до ШЕСТИ гривен. А ТЫ – и не мукнешь!

  6. 0

    0

    А ніхто не задумувався над тим, на скільки подорожчав проїзд на власному
    транспорті, або таксі? А маршруток це не стосується? Вони працюють на
    повітрі в якості топлива і геть не ламаються?!
    Замовлена акція, підготовлене заздалегіть засідання міськвиконкому…
    Просто
    Одарич хоче щоб пасажири з автобусів конкурента пересіли до його
    новеньких зелененьких автобусів. А потім, усунувши конкурента він
    сміливо підніме ціни на проїзд без права вибору і буде КОСИТИ БАБЛО!!!

    1. 0

      0

      А чого б не пересісти, якщо вони новенькі, а не роздовбанки, як у ЧАРЗа? 20, 25 і 31 самі рентабельні маршрути, автобуси завжди повні. І їм не вигідно? То чому вигідно 15-му (медіт сервіс), які напівпорожні їздять. Колись 15-й обслуговував ЧАРЗ, то вони хотіли за проїзд на 15-му ще тоді 5,5, як вони казали, рентабельність така. Нехай відходять в минуле, незамінних не буває. І Куницю захватять разом.

      1. 0

        0

        хай мыняють Своъ автобуси на економічні!! так і так все подорожчало тролейбуси мало їздять практично їх не має і їм не вигідно!! Абсурд!!

  7. 0

    0

    Пустите везде троллейбусы с 6:00 до 00:00, и пусть эта мафиозная маршрутная банда ИДЕТ НА Х@Й. В чем проблема?! Бабки делаете, сволочи? Имея кучу автобусов, всеравно нельзя ездить без пересадок! Например с пр. Химиков попасть на ул. Котовского! Мало того, что улицы Ильна и Октябрьская – вечером ПУСТЫЕ!!! Можно там пустить автобусы!!! Но все как говно к подошве прилипли к ШЕВЧЕНКА!!!

    Наши перевозчики – это мафия, с которой нужно кончать!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.