Через збій водоканал просить повторно передати показники лічильника

Новини Черкаси

У вівторок 30 жовтня відбувся системний збій в програмі Viber, за допомогою якої споживачі передають показники квартирних засобів обліку.

У зв’язку з чим у прес-службі КП “Черкасиводоканал”  звертаються до  абонентів, які у цей день передавали показники через цей сервіс, їх повторити.

Нагадаємо, що КП«Черкасиводоканал» приймає показники лічильників через Viber та Telegram.

Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 20 по 30 (31) число. Для зручного та оперативного отримання інформації в КП «Черкасиводоканал» запрацював новий сервіс – передача показників лічильників через Viber та Telegram.

Надіслати показники за допомогою Viber чи Telegram дуже легко. Необхідно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої, знайти його в програмі Viber чи Telegram та надіслати повідомлення з наступною інформацією:

номер особового рахунку;

адреса (вулиця, будинок, квартира);

поточні показники лічильників холодної та гарячої води;

місце встановлення (кухня, туалет).

Оперативно передати показники водомірів можна через sms-повідомлення. Для цього також необхідно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої та відправити на нього звичайне повідомлення з аналогічною інформацією.

До того ж, споживачі мають змогу скористатися не менш зручним способом – передавати показники через особистий кабінет на офіційний сайт КП «Черкасиводоканал» http://vodokanal.ck.ua.

Розповісти друзям
  • 4
    Поширили:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.