Олександр Радуцький: Про фінансовий стан КП “СУБ Митниця”

Відповідно до рішення виконавчого комітету від 22.05.2015г. №551 зараз триває перевірка фінансово-господарської діяльності КП «СУБ Митниця».

780b1321cd28300de9d6d8f301091640

Згідно зазначеного рішення виконавчого комітету для об’єктивного проведення перевірки і унеможливлення негативного впливу на результати перевірки шляхом підтасовки деяких фактів директор підприємства КП «СУБ «Митниця» мав бути тимчасово усуненим від виконання своїх обов’язків. Однак, не зважаючи на прийняте рішення виконавчого комітету, міський голова Одарич С.О. не виконав рішення виконавчого комітету та не усунув Работенка І.П. від виконання обов’язків, ніяким чином не аргументувавши своє рішення членам створеної рішенням виконавчого комітету комісії для проведення аналізу. В результаті робочою групою було прийнято рішення про початок проведення перевірки до моменту тимчасового усунення Работенка І.П. від виконання своїх обов’язків.

Про це нашому виданню повідомив секретар Черкаської міської ради Олександр Радуцький.

За ініціативи Работенка І.П. абсолютно всю інформацію щодо перевірки комісія мала отримувати виключно від нього і перелік форм, які необхідні комісії, необхідно надавати письмово і заздалегідь.

Рішенням комісії було погоджено саме такий формат отримання даних. Інформація, яка запитувався, комісії була надана із значною затримкою в часі. Деякі форми доводилось чекати понад 5 робочих днів, хоча для їх формування в програмного комплексі «1С: Бухгалтерія» необхідні декілька хвилин.

А поки робоча чекала на інформацію, яка штучно затримувалась Работенком і можливо, фальсифікувалась, підприємство впевнено йшло до банкрутства. Це підтверджує приведене нижче таблиця.

Структура та динаміка середньомісячного фінансового результату СУБ “Митниця”
  2013 (І пів) 2013 (ІІ пів) 2014 (І пів) 2014 (ІІ пів) 2015 (І кв) 2015 (ІІ кв)
Дохід 1053,5 1048,7 1053,8 1054,2 1055,7 1062,7
Собівартість 857,3 875,0 905,0 857,0 897,3 910,0
Валовий прибуток 196,2 173,7 148,8 197,2 158,3 152,7
Інші операційні доходи 35,3 29,0 52,5 30,3 21,3 24,7
Адмінастративні витрати 135,3 192,0 170,7 181,2 202,7 198,7
Інші операційні витрати 644,7 619,5 608,7 632,0 609,3 625,0
Прибуток -548,5 -608,8 -578,0 -585,7 -632,3 -653,0
Інші доходи 598,0 598,2 598,2 598,7 598,3 598,7
Фінансові витрати 4,3 4,5 3,3 3,2 2,7 2,7
Інші витрати 3,0 3,0 5,2 3,7 2,7 1,0
Фінансовий результат 42,2 -18,2 11,7 6,2 -39,3 -58,0

Як бачимо, фінансовий стан поступово погіршується. Дійшло вже до того, що підприємство отримує збитки в розмірі 5,5% від доходів. А це дуже великий розмір.

Це підприємство вже має боргів на суму 2,5 млн перед підрядниками, які виконують більшу частину робіт – і ремонт дахів, і ремонт швів. Деякі з підрядників вже подають на підприємство в суди. Суди виграють і це призводить до чергової стадії погіршення фінансового стану підприємства – блокування рахунків.

В зв’язку з тим, що блокування рахунків до погашення заборгованості перед ТОВ «Митниця» відбувалося майже протягом всього липня, підприємству вже немає чим сплачувати податок на додану вартість.

Заборгованість зі сплати ПДВ за травень складає 116,4 тис. грн., за червень – 178,0 тис. грн.

Якщо підприємство не взмозі сплачувати податки, то як воно планує погасити борги перед підрядниками в сумі 2,5 млн???

Те, як бачив вихід із кризи Работенко, бачимо з попередніх результатів перевірки підприємства:

Деякі підрядники не отримують коштів роками, а деякі отримують аванси:

  • ФОП Гончар, маючи на початок місяця непогашений аванс в розмірі 5 тис. грн., отримав додатковий аванс в липні на суму 19,5 тис. грн.
  • ФОП Продайвода отримала аванс в липні 25 тис. грн. Актів виконаних робіт поки що немає, тому роботи теж можна вважати незавершеними.

Загальна сума авансів, сплачених підприємством КП «СУБ Митниця», які станом на 30.07.2015р. непогашені – 128 383,69 грн. То хіба немає чим було заплатити ПДВ???

І чому такі подвійні стандарти – одним підприємствам ми аванси сплачуємо на суму 128 тис грн, іншим винні 2,5 млн і не розраховуємося?

Структура розрахунків за липень (з 1 по 29 число):

Сплачено додаткових авансів – 84 765,75 грн

Сплачено згідно рішення суду – 252 545,76 грн

Сплачено за іншими заборгованостями – 82 201,29 грн

Така ганебна структура платежів свідчить про необхідність відсторонення керівника від посади і невідкладного вжиття дієвих управлінських заходів.

А найголовніше – у керівника і всередині колективу вже наростають протестні настрої. Причиною цьому стає несвоєчасна виплата заробітної плати. 411,9 тис грн. підприємство заборгувало власним працівникам. І це ще не нарахована зарплата за липень. З нарахуваннями ця сума становитиме близько 600 тис. грн.

Тому, згідно подання директора департаменту ЖКК Наумчука, Работенко відсторонений від займаної посади на 2 тижні, а Марії Юріївні Ткаченко поставлено задачу надати пропозиції щодо оптимізації витрат на утримання апарату управління, а також надати інші пропозиції, щодо виходу підприємства з кризи.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.