Штат департаменту житлово-комунального комплексу Черкас можуть збільшити

Кількість посадовців у Черкаській міській раді може знов зрости. Такий проект рішення зареєстровано за № 499-8- рд на сайті Черкаської міської ради. Згідно з поданим проектом кількість посадових осіб департаменту житлово-комунального комплексу може зрости з 42 до 54 осіб.

фото – Serhii Kostenko

Ці зміни набудуть чинності в разі ухвалення рішення на найближчій сесії ЧМР. Питання стоїть за № 25 порядку денного. Тридцять перші пленарне засідання відбудеться завтра 7 червня.

Зокрема обгрунтування від департаменту виглядає так:

З метою своєчасного та ефективного виконання завдань, покладених на департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Департамент ЖКК), пропонуємо внести зміни до структури департаменту, а саме:

  1. Утворити юридичний відділ. Велика кількість угод, що укладається департаментом на виконання робіт та надання послуг згідно плану соціально-економічного та культурного розвитку м. Черкаси та бюджету міста потребує постійного перебування на робочому місці юрисконсульта. Крім цього, юрисконсульт представляє міську раду під час проведення зборів ОСББ, а останнім часом кількість ОСББ суттєво збільшується, кількість зборів, на які запрошується представник міської ради зросла настільки, що одному працівнику фізично неможливо бути присутнім на всіх без винятку зборах ОСББ, на які запрошуються представники міської ради як власники квартир та приміщень, власниками яких є міська рада. Окрім цього, в обов’язки юрисконсульта входить ведення претензійної роботи, в тому числі повернення бюджетних коштів за результатами перевірок контролюючих органів. Тому, маючи в штаті лише одного юрисконсульта, Департамент ЖКК не в змозі в повній мірі забезпечити юридичний супровід своєї діяльності. А у разі тимчасової непрацездатності або відпустки юрисконсульта наступає період функціонування департаменту з невиправданим ризиком здійснити юридично неправильну дію, що може призвести до негативних наслідків. Зважаючи на викладене вище, кількість юрисконсультів в Департаменті ЖКК має бути не меншою ніж 2 особи.
  2. Утворити відділ документообігу. Кількість вхідної та вихідної документації, що стосується Департаменту ЖКК щорічно зростає та становить за 2016 рік 7492 вхідних документи та 91 доручення міського Голови (для порівняння в 2015 році – 5511 вхідних документи та 44 доручення). Таким чином, загальна кількість документів, що надходить до департаменту, збільшилась на 36%. Лише на реєстрацію вхідної документації та подальший розподіл її по відділам та управлінням департаменту уходить майже весь робочий час одного працівника (головного спеціаліста), на якого покладені функції ведення документообігу департаменту. Зняття з контролю документів таким чином перекладаються на працівників інших структурних підрозділів. На якісне виконання функцій контролю термінів виконання вхідної документації (доручень, звітів, звернень, тощо) в одного працівника фізично не може вистачитичасу. А в разі тимчасової непрацездатності чи відпустки цього працівника в департаменті існують серйозні проблеми з документообігом, що може призводити до негативних наслідків в роботі Департаменту ЖКК. Зважаючи на викладене вище, кількість спеціалістів Департаменту ЖКК, які виконують функції документообігу, має бути не меншою ніж 2 особи.
  3. Утворити відділ інспектування. В даний момент задачі інспектування покладені на управління інспектування. Згідно положення про управління інспектування, має виконувати в тому числі функції контролю за благоустроєм та функції екологічної інспекції. Як показує практика, інспектори департаменту інспектування далеко не завжди знають межі територій, які прибираються комунальними підприємствами, на замовлення Департаменту ЖКК, а які мають прибиратися власниками МАФів, будівель та споруд. Це призводить до засміченості міста в цілому, загального враження неприбраності міста, а також неприпустимо низькій в такому випадку кількості надходжень до бюджету від штрафних санкцій. Контроль за благоустроєм в деяких випадках потребує спеціальних знань, як то правильна обрізка дерев, а також висадження дерев (в даний час непоодинокі випадки висадження дерев на теплотраси, а в департаменті ЖКК відсутні повноваження навіть писати кприписи в таких випадках щодо необхідності усунення такої ситуації. Муніципальні ж інспектори теж такі приписи не виписують, можливо не в повній мірі володіючи необхідними знаннями). На нашу думку, збільшення чисельності департаменту ЖКК на 6 осіб для створення відділу інспектування призведе як до суттєвого покращення рівня чистоти в місті, так і до збільшення надходжень в бюджет, яких з великим запасом вистачить на фінансування витрат на зарплату таких інспекторів.
  4. Збільшити чисельність працівників управління житлово-комунального господарства. Управління на сьогоднішній день складається з трьох відділів, чисельність жодного з яких настільки обмежена, що це негативно впливає на якість виконання завдань , що стоять перед управлінням.

В свою чергу проти збільшення штату заперечує департамент фінансової політики:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.