ПриватБанк: Ми перепрошуємо за технічні проблеми

ПриватБанк завершив процес впровадження нового програмного забезпечення своєї банкоматної мережі. Як повідомили в банку, 5 квітня до 13:00 нова система була встановлена на понад 300 банкоматах мережі, що працюють та обслуговують клієнтів у нормальному режимі.

Про це інформують на сайті TV 100.

«На жаль, у процесі переобладнання програмного забезпечення процесингу банку 4 та 5 квітня ряд наших клієнтів стикнувся з технічними проблемами під час обслуговування в банкоматній мережі й оплати картками покупок у магазинах, – зазначає прес-служба ПриватБанку. – Ми перепрошуємо за технічні проблеми.

На разі роботу системи відновлено в повному обсязі і всі клієнти приватбанку можуть безперешкодно скористатись послугами банку.