На Золотоніщині відкрито оновлену лінію маслоцеху

Золотоніський маслоробний комбінат широко відомий не тільки на Черкащині. Молочна продукція під торговими марками «Златокрай», «Пирятин», «Славія» користується популярністю не лише в Україні, але й далеко за її межами. Твердий сир задовольняє найвимогливіші смаки наших сусідів, а суха сироватка та молоко експортуються по всьому світу: в Африку, Пакистан, Індонезію, Японію, Китай, Голландію, Німеччину.

Підприємство пройшло міжнародний сертифікований аудит за системою безпечності управління харчових продуктів, згідно з вимогами FSSC 22000. Це дає можливість працювати з будь-якими торговими марками і мережами світу, навіть із найбрендовішими і є візитною карткою та сприяє іміджу маслокомбінату.

 – Раніше компанії присилали і наймали різноманітні фірми, щоб нас інспектували перед тим, як закупити певну партію продукцію. Зараз із таким сертифікатом такої потреби немає, – каже Владислав Кулініч.

Щодо технологій і процесів виробництва, ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» постійно у пошуку вдосконалення.

 Нещодавно на підприємстві відбулося відкриття оновленого маслоцеху. Серед гостей були керівники району Олександр Лісовий та Валерій Саранча. Вітаючи голову правління, Владислава Кулініча, з цієї довгоочікуваною подією, вони йому вручили  невеличкий сувенір у вигляді  карти Золотоніського району.

Сільськогосподарські товаровиробники Золотоніщини вже упродовж багатьох років співпрацюють і підтримують партнерські взаємини з маслокомбінатом. Серед таких – товариства «Прогрес», «Перемога», «Іскра», «Перемога», «Плешкані», «Красногірське» та інші, а ще чималий обсяг сировини заготовляють від приватних селянських господарств.

Для того аби завантажити підприємство працюють із постачальниками сировини п’яти областей України: Черкаської, Кіровоградської, Полтавської, Київської і Вінницької. Потужність підприємства 500 тонн переробки за добу. Є конкуренція за сировину і вона досить жорстка.

Щодо стимулів для працівників підприємства, то за словами Владислава Кулініча – це заробітна плата і комфортні умови праці. З 1 жовтня в черговий раз піднялась заробітна плата. У цілому вона зросла на 30% в порівнянні з минулим роком.

–  Наше підприємство, разом із усіма підприємствами «Альянсу» рухається вперед,  –  розповів Владислав Кулініч, –  ми відкриваємо нове виробництво, впроваджуємо нові технології, досягаємо нового рівня безпеки якості у відповідності вимог світових стандартів. Це все має направленість і послідовність. За останні 5 років у підприємство інвестовано власниками 100 мільйонів гривень. Якщо брати ще раніше, то тільки в один сирцех було інвестовано 30 мільйонів. Всі інвестиції виправдали себе, адже нині підприємство є експортером, працює у найпотужнішому і передовому холдингу «Молочний Альянс», який успішно розвивається. У реконструкцію маслоцеху інвестовано 6 мільйонів гривень. Все робили своїми силами без залучення додаткових фахівців. Спеціалісти підприємства показали досить високий клас монтажу, – наголосив Владислав Кулініч

Золотоніський маслоробний комбінат перебуває в безперервному пошуку нових прогресивних рішень, впроваджуючи інноваційні технології, дбає про якість продукції. Приємно, що до успішного розвитку потужного підприємства на Золотоніщині причетні жителі та сільгоспвиробники району.

загрузка...

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.