Бондаренко закликає не створювати штучну кризу з перетином дамби

Черкаський міський голова Анатолій Бондаренко звернувся до обласної влади, народних депутатів України, Кабінету Міністрів із проханням звернути увагу на штучно створювану кризу, передумовою до якої  може стати рішення про повне перекриття руху приватного та комерційного транспорту через мостову переправу на трасі Н-16 Золотоноша-Умань, знаної в народі як «міст через дамбу».

Щойно під час брифінгу міського голови з журналістами зробив офіційну заяву щодо перкриття мосту через Дніпро. Скажу відверто: як міський голова Черкас переконаний, що повне перекриття руху для пересічних жителів матиме вкрай негативні наслідки. Тому завтра під час сесії разом із депутатами розглядатимемо можливість звернення до керівництва держави щодо термінового пошуку шляхів вирішення цієї проблеми. Зі свого боку обіцяємо повну підтримку міської влади – підкреслив очільник Черкас

“Заява з приводу обмеження руху на мостовій переправі м. Черкаси

Як міський голова Черкас, як голова Черкаського регіонального відділення Асоціації міст України, я звертаюся до обласної влади, народних депутатів України, Кабінету Міністрів із проханням звернути увагу на штучно створювану кризу.

Передумовою для неї може стати несподівано прийняте рішення про повне перекриття руху приватного та комерційного транспорту через мостову переправу на трасі Н-16 Золотоноша-Умань, знаної в народі як «міст через дамбу».

Історично склалося так, що тисячі черкащан оселилися на лівому березі Дніпра, населені пункти якого є фактично передмістям обласного центру.

Тисячі мешканців Благодатного, Чехівки, Золотоноші, Кединої Гори та інших сіл і містечок працевлаштовані в Черкасах та щоденно їздять на роботу і повертаються до своїх домівок.

І навпаки – сотні черкащан працюють на промислових, аграрних підприємствах лівобережжя , тобто також щоденно перетинають Дніпро.

Навіть зараз, в «мирних» умовах, діюча мережа громадського транспорту нездатна в зручний час і в необхідній кількості перевезти весь пасажиропотік. А в разі запланованого перекриття пасажиропотік збільшиться в десятки разів, що призведе до транспортного колапсу.

Крім того, продовольчі торгівельні мережі населених пунктів лівого берега логістично прив’язані до гуртових складів, розташованих у Черкасах. Обмеження, або значне зменшення кількості маршрутів доставки продовольчих товарів та їх подовження – шлях до перебоїв постачання та проблем із забезпеченням населення найнеобхіднішими товарами. Крім того, ця ситуація може призвести і до зупинки деяких виробництв.

24 червня в Черкасах проводиться свято – півтори тисячі випускників ступлять у доросле життя. Підтримати та привітати своїх онуків, племінників, рідних та знайомих хотіли би не лише батьки, а й інші родичі, – бабусі, дідусі, які живуть у довколишніх селах, зокрема на лівому березі. Уже зараз отримуємо дзвінки занепокоєних із цього приводу.

На початку липня розпочинається вступна кампанія до навчальних закладів. Непродумане обмеження свободи пересування значно ускладнить життя абітурієнтів та їх близьких.

Пропоную наступні шляхи вирішення ситуації:

– На період ремонту встановити режим пропуску, який би дозволяв комерційному та приватному транспорту, що належить місцевим мешканцям, комерційним компаніям, організаціям усіх форм власності, перетин мостової переправи для яких є критичною необхідністю, перетинати міст у певні години за розробленим і оприлюдненим заздалегідь розкладом.

– Рух транзитного транспорту, який є найбільшим, має бути повністю обмежений, інформаційні знаки, що інформують водіїв мають бути розміщені заздалегідь на маршрутах під’їздів до дамби.

– Розглянути питання організації реверсного (одностороннього) погодинного пропуску транспорту (парні /непарні години на правий/на лівий береги), що дозволить уникнути утворення заторів на дамбі та мосту.

– За рахунок ресурсів Укрзалізниці запустити погодинний потяг – по дамбі між платформами на початку дамби та станції Чапаївка, але більш комфортніший за наявний залізничний ресурс на Драбівсько-Шевченківській ділянці доріг. Одночасно організувати паркувальні майданчики, що охороняються поліцією, по обидві сторони дамби, де всі бажаючі могли б залишити машини й перетнути Дніпро залізничним транспортом в зручний час.

Рішень може бути багато. Але є неприпустимим ставити людей перед фактом докорінно міняти звичний спосіб життя так, як це фактично робиться зараз.

Як голова територіальної громади міста Черкаси заявляю, міська влада вживатиме всіх можливих заходів для запобіганню штучної гуманітарної кризи, викликаної нескоординованими діями відповідних державних служб.

Крім того я звертаюся до територіальних громад Черкащини із закликом до спільних солідарних дій на захист конституційних прав та свобод громадян.

Влада, її державні органи мають перш за все турбуватися про зручність та комфорт людей, і саме під це підлаштовувати свої виробничі плани.”

загрузка...

1 коментар

  1. 0

    0

    Піддержую А.Бондаренко.Бо якби працівники обласної влади, їздили кожен день на роботу в Черкаси на громадському транспорті,то не роздавали б “по-блату” перепустки,а підійшли б до цього більш обдуманіше і урівноваженіше. Адже те що нас група людей їздить на роботу одним легковим автомобілем,це не наша примха- а так побудовані у нас графіки роботи,що нам не зовсім підходять розклади руху автобусів чи дізелів і ми не одні такі.То чому,в відведений для цього час ми не можемо поїхати власним автомобілем на роботу і обратно.,а хтось просто їздить з перепустками,щоб задовольнити свої примхи,а в цей час, хворі люди,не зможуть отримати допомогу,бо їхній лікар не встигає на роботу і таких прикладів можна навести багато.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.